14 jan. 2014

Dessa eksem

Måndag

God morgon!
Har precis lämnat lilleman på dagis, han blev lika glad som
alltid när han kom dit! Nu sitter jag och försöker få igång min iphone igen efter
uppdateringen så vi får väl se hur det går. 

Har vart lite jobbiga nätter nu de senaste dagarna, och Kim
måste ta på sig det mesta eftersom jag fått ORDER av läkaren
att sova minst 8h i sträck. Det känns förjävligt... man vill ju
vara mamma på nätterna också och inte bara på dagarna...
Fast jag fuskar faktiskt ibland, ajaj....

Men i natt hjälpte mamma till så Otto fick sova där
när Kim jobbade. Tur man har så snälla föräldrar
som jag har! Kunde inte önskat mig några bättre!

Idag bär det iväg till stan för att pricktesta Otto.
ÄNTLIGEN! Vi har snart kämpat ett år med
hans jävla eksem utan resultat. Endast runtskickad ...
5 olika läkare, en professir i hud... och självklart massa sjuksköterskor...
Så nu hoppas vi faktiskt på något resultat så man kan få bukt på det 
som är fel...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar